memorY 2008

Friday, November 20, 2009

PismK-oUm dalaM keNangAn





esok mungkin akan hari kali terakhir untuk ak dan kawan2 lain untuk bertemu dgN abg2 dan kakak2 pismK-oum. Tahun hadapan mereka akan melangkah ke dunia perguruan dan ak yakin mereka akan berjaya dalam kerjaya mereka nanti.

banyak kenangan yg aku dapat dan byk pengalaman yg ak timba drpd geng2 Oum ni. Perkara paling best pasal Oum ni, diorg ni memang gileR futsal. Futsal petang2 dkt court dah jadi medan utk patah kaki. Dah byk kaki yg terseliuh dkt court 2 dan aku akan rindukan saat kita ramai2 "berperang" di court 2...mula2 ak masuk mktb ni, ak takut jgk nk join geng2 oum maen futsal sbb terlalu ganaz tapi biler dh bese, seronok plk jadinye.....ak sedih bile korg dh xde taun depan sbb xkan ade lagi futsal yg "mengerikan" dekat mktb ni...

ak mengucapkan selamat posting kepada semua geng2 pismk-oum yang akan mula mengajar tahun depan. Buat peyuh, menyeh, kerol,bern, aimang, fiklah, kuwe, bobok, pg,kordi, farid dan semuanye, ak mohon ampun dan maaf jika ade ak terkutuk, termapuh, tersepak (masa maen futsal) dan mengguris hati mana2 pihak. sesungguhnye korg memang kawan yg baik dan susah nk cari pengganti korg. kongsilah ilmu dan pengalaman yg korg dapat disini bile ade di sekoloh nanti...kami di sini sentiasa rindukan kalian. Selamat maju jaya dan salam perpisahan.


sOod,tok mad, "ust.azhar, afik ite........


biler giler futsaL.....


ambik gambar 2 kali tau.....






cikgu ke anak murid ni??????


bErbahasa demi banGsa....


haraf maaf, cni perlu "cahaya" lebih kerna agak gelap....
"1 malaysia"


jaGuh bina BadaNg + peRut.....




5 comments:

syazwan safwan said...

sebak aku baca ni ..tobak ah

Mr_17 said...

hanya yg pnah maen futsal je akan wase khilangn sek2 oum...

:: Pohon Yang Berguna :: said...

Aku mu x sebak ke?? HUHUHU

Mr_17 said...

ak sebak blake..sedih pisah ngn mu..lpah ni sape nk 4mart laptop ak.ahahaha

amalcool. said...

sedih jugakk .
huaawaaa .
heee :)