memorY 2008

Thursday, November 12, 2009

biler Cita-cita terKubur


10 Tahun dulu, biler orang bertanya cita-cita aku, pasti aku jawab nk jadi Doktor, xpun pakar ortopedik...hahahahaha...padahal blajar xpndai mana pn...paper sains cukup2 makan je la...tapi kini, cita-cita 2 jadi nostalgia je...Nati biar anak2 aku yg jadi doktor r....2 tahun ag aku akan melangkah ke arena yang lebih besar drpd doktor....Meskipun ak xdpt jadi doktor, ak dapat jgk rase feel "doktor "Sbb dpt UB ( unit beruniform) BSMM....Ni aksi2 sek2 yang dulunya nk jadi doktor sampai skrg seme Jadi "DokbeTor"...


ak Mesti selamaTkan die ni....


adussss, sakit nye saya...tulun!!!!!!


ompuan pn bleH kawen 4 skarang...


BarisaN "dokBetOr".....

skali pndang mcm pemandu amBulan jer

paRah ke luka ak ni????


ade lagi peMinat M.JacksOn.....

KeraNda ke ni?????

3 comments:

Anonymous said...

aku tgk mu mcm drebar van mayat je...seswai r ngn mu 2...

great_teacher said...

aku tgk macam singh mane plak mu tadi..mase kena balut kat palo..supo btol

Mr_17 said...

btol mu kerek2...smart gi2 singh ke??sigh mane ade smart mcm ak..smart mcm mu ader r....