memorY 2008

Sunday, June 7, 2009

Selsema Bab*...opsssss, sori H1N1 or influenza A la....

Ayah: Doktor,Anak lelaki saya menderita Selsema Babi.

Doktor 'dengan penuh yakin' : Saya tahu, Semalam saya telah ke rumah anda dan memberinya ubat. Pisahkanlah dia dari semua orang yang ada di rumah.

Ayahnya pulak : Tapi, doktor.Dia telah mencium pembantu rumah kami.

Doktor:Kasihan. kalau begitu dia juga perlu dikuarantin.

Ayah : Tapi doktor, saya juga telah mencium pembantu itu?

Doktor dengan nada prihatinya: Wah, ini rumit. Bererti anda juga sudah menyimpan benih penyakit itu.

Ayah dengan nada bimbang: Ya, dan tidak lama setelah itu, saya juga mencium isteri saya.

Doktor dengan selambanya: C*L*Ka , Kalau begitu saya juga sudah dijangkiti.

Ayahnya: ??????????

1 comment:

Anonymous said...

huhuhuhu.....gempak beb