memorY 2008

Monday, May 24, 2010

Piala YDP besUt dalam kenanGan


JOhaN Piala YDP 2010

Kejohanan Bola Sepak Piala YDP Besut 2010 telah memulakan saingan baru-baru ini.Kejohanan ini merupakan kejohanan bola sepak terbesar di Besut yang bakal menampilkan pasukan2 handalan seluruh besut.

Bagi edisi 2009, IPGMkSM Fc telah dinobatkan sebagai JOHAN setelah menamatkan perlawanan yang amat dramatik dengan memenangi penentuan sepakan penalti. kami di pihak IPGMKSM Fc sangat berdukacita apabila tidak berpeluang untuk mempertahankan kejuaraan yang dimenangi tahun lepas. Faktor birokrasi dan kewangan telah menidakkan peluang kami untuk mempertahankan kejuaraan

Namun begitu, 2 orang pemain telah disunting oleh Telaga Nibong FC bagi memperkuatkan barisan telagA Nibong Fc.Pemain tersebut ialah AMIRSHAh dan Wan Besut aka Roger Federer.

amirShah aka Lebong



Roger Federer aka wan besuT

Kami di IPGMKSM berharap dapat menyertai kejohanan lain bagi tahun ini bagi menjadikan 2010 sebagai Tahun GemilaNg kami.

Buat pasukan yang bertanding pada kejohanan Bola sepak Piala YDp Besut 2010, bertandinglah dengan semangat kesukanan dan setiakawan yang tinggi.


No comments: