memorY 2008

Tuesday, December 15, 2009

Road To PenaNg 2009

Di pentas yang sama pada tahun 2000, ak menjadi pemain hoki dan kini 12/12/10 ak kembali untuk membantu sahabat2ku dalam Pesta Hoki USM-InternationaL oPen 2009. 9 tahun adalah tempoh yang lama untuk mengembalikan semula minat yg terpendam. Jika tidak kerana erti persahabatan, aku tidak akan lagi bermain untuk sukan yg pernah ak cintai ini suatu masa dahulu.

Mengimbau nostalGia Silam 2000




Kini, 2009 aku kembali.......pada 12/12/10 aku dan pasukan Hoki Putera Mizan menyertai Pesta Hoki Usm-InterNationaL Open 2009 di Usm Penang. Kami melangkah ke Pusingan Ke2 setelah menjadi N.johan kumpulan G. Pada pusingan Ke2, kami tewas tipis 1-0 kepada Pasukan yg berpengkalan di pulau pinang iaitu SSOB. Pengalaman yang di timba akan digunakan pada masa hadapan untuk mencipta kejayaan pada kejohanan yang mendatang.

Buat team hoki, kami di awokbola bukan ingin mendabik dada namun sekadar berkongsi pendapat agar kita sama-sama mencipta kejayaan untuk Institut tercinta. Untuk berjaya, kita perlulah memberi KOMITMEN yang sepatutnya kepada pasukan. Di samping itu, semangat berpasukan perlu ada untuk permainan berkumpulan seperti bola sepak dan hoki ini agar kita kuat sebagai satu PASUKAN bukan sebagai seorang bintang. Di sini, aku sampaikan azimat Cik Yazit sepanjang beliau bersama kami " FITNESS tidak di JUAL di mana-mana..Sila cari SENDIRI"...moga perkongsiaan ini dapat membawa kita semua ke merCu kejayaan. Buat pasukan PUTERA MIZAN, aku ucapkan jutaan terima kasih sebab sudi memberi peluang kepada aku untuk membantu kalian. Kalian memang sebuah pasukan yang kuat dan bakal mencipta sejarah suatu hari nanti.

PanoraMA Pesta HOki USm-International Open 2009


Penginapan kami di S.Petani...

bersama pegawai institut...


azam, ko g angkat barang nanti tau...


...yeLLow Fighters...


xde position laen ke nak bagi...


..."bertukar''....

duduk betol2 la...."kate abg pengadil"


<:lawatan sambil berMain:>

malaNg xberbaU....
.:wallet jadi santapan pencuri:.


thanks untuk laporan RM2 nie...

Selamat Tinggal P.Pinang...

8 comments:

Dan said...

gu2!! ni the latest punye crite ke wey?utk wakil ipgm eh?

Mr_17 said...

iqakiko: maen utk mktb sndri jer...sje bdk2 hoki nk timba pengalaman..hehehe..
br je blik dr penang..

syazwan safwan said...

sape pulak curi wallet raja

Mr_17 said...

wallet die jatuh mase makan...mase semua bangun nk g bayar, ade org mari kt meja sek2 ak, ambik wallet die n bla gi2 jer....abih la dlm 2 lebih pitih die...

great_teacher said...

kenangan terindah ni.....lim, arap pahni mu maen team hoki la...leh baju free..haha

Mr_17 said...

baju free???nk dpt bju free kne tggu 12 jam..baek xpyh..haahhaha...klu terdesak, ak maen r..klu dop, sek2 mu maen r...

Wan Nur Hanisah A.Halim said...

owhoooooo mengimbau zmn kegemilangan dOlu kala yek

Mr_17 said...

yup..zaman jd benteng kebal hoki trg..hahahaha...siap jd hero final ag....9 tahun dh tggl hoki nie...nati mu maen hoki, br ak nk xtve mula.hehe