memorY 2008

Friday, December 18, 2009

Sejadah Di awaL muhharam

sejadah baca al-quran????kita baca x???


Hari ni ak nk kongsi sket gmbr yg ak jumpa kt facebook. Gmbr pasal aksi menarik sejadah, yang sebelum ini heboh tentang sejadah berdiri la, sejadah berjemaah la...sejadah yg aku nk tunjuk ni lagi canggih drpd yg dilaporkan di media


siap layan facebook ag...


air baik untuk kesihatan


kebersihan sebahagian daripada IMAN...

Apabila kita digemparkan dengan aksi2 yang pelik, kita akan berkumpul beramai-ramai untuk melihat aksi itu tanpa kita lihat daripada sudut yang tersembunyi..Jika aksi sejadah berdiri itu hadir dengan kehendak Allah, mengapa kita tidak ambil petanda itu untuk berubah. Jika itu rekaan manusia, mengapa mereka merekakan kejadian itu..Yang pasti, tidak lain dan tidak bukan untuk kita semua berada di landasan yang tepat

Sempena Maal-hijrah ini, marilah kita sama2 mengambil iktibar dan pengajaran daripada peristiwa lampau agar kita lebih matang di kemudian hari. Jadikanlah Tahun yang mendatang ini lebih baik daripada tahun yg sebelumnya. Salam maal-Hijrah 1431H daripada awokbola ipgmksm....



9 comments:

Iqakiko said...

oiii...btol ke gamba ni wehh??gile ahh..

syazwan safwan said...

haha..ni paling stail aku tengok..
baik mu hanto ke kosmo..

Mr_17 said...

iqa: gmbr maen2 la...skrg kn rmai dh org wat sndri...

syazwan: klu hntr kosmo, glamer r ak nati

Iqakiko said...

tp siyes klaka...xbaik btol..terer org tu edit..

Mr_17 said...

iqa: tau xpe..ak pn terkejuz giler mase tgk gmbr ni

nursyafiqashafie said...

cam susah tok dipercayai~
ish3,.spe nye koje lah nih,.

Mr_17 said...

syiqa, ini serius..mesti bantu dia..hahaha...

diba said...

siyes pndai btul edit gmbr ni..ag2 yg pggang cawan..hehe

nway..salam maal hijrah

Mr_17 said...

2 la pasal..sy suka gmbr yg bce quran..real je nmpk...