memorY 2008

Wednesday, April 13, 2011

SenTuhaN PertaMA yG kecUndaNg

My FirsT TEaM


13/4/2011 menjadi sejaraH baru dalaM kehidupaN awokbola. Hari ini, awokbola berkecimpuNg kembali dalam arena Bola Baling yg telah sekiaN lama DitiNggalkan...Awokbola n De GenG berpeluang membanTu guru-guru Sk BukiT jerOk untuk membenTuk pasUkan BOla BalinG SKBJ bagi Tahun 2011. Sedikit sebanyak ilmu kejurulatihan ini di kongsi oleh guru berpengalaman, Cikgu JUnaIdi, CikGu waN aZiz dan ramai Lagi. IlMu sebegiNi sukar utk dipelajaRi dan cikGu-cikGu di sini tidak lokek utK berkonGsi pengalamaN dengan bakal-bakal Guru seperTi kaMi.

Kejohanan Bola Baling Zon Jabi 2011 telah diadakan pada 13-14/4/2011 di SK KG BAru Tok Dor. pada hari ini, hanya kategori perempuan sahaja berlangsung dan esok,kategori lelaki akan berlangsung pula dan di jangka saingan yang lebih sengit daripada pasukan yg bertanding.....

Berikut kepUtusaN Pasukan Bola BalinG Perempuan SKbJ:

1. SKBJ VS SK Kuala Kubang ( 2-1)
2.SK TEmpinis vs SKBJ (8-0)
3.SKBJ vs SK Tok Dor (3-0)
4. SKBJ VS SK Bukit Tempurung ( 3-6)
5. SK Oh vs SKBJ (4-0)

dengan keputusan 3 menang dan 2 kalaH, awokbola berpuashati dengan pencapaian pasukan SKBJ yg dibentuk dalam masa tidak smpi seminGGu. Pencapaian hari ini akan menjadi kayu pengukur utk awokbola lebih maju pada masa hadapaN.

BarisaN jurulaTih SkbJ


Ade Gaya CoacH x????


SesI pemaNas badaN


SemanGat CiKGu JUnaidI menjaDi naDi SKBJ


GeraKan Maut dr SKbJ

teKun menimBa ilMu dr cikGu JunaIdi



ReaKsi BerbeZa..ahahhaha

BincaNg tekTikaL ke nI?????

No comments: