memorY 2008

Monday, October 25, 2010

Dlu IPSUM FC..kini MUALij HC..


Tahun lalu, IPSUM FC menjadi JOHAN bagi Kejohanan Hoki Piala Tuan Haji Othman Edisi Ke3. Meskipun gah selaku pasukan futsal IPG, IPSUM FC tetap memahat nama selaku JOhan kejohanan ini dan rata-rata di antara kami tiada asas dalam permainan hoki ini terutamanya BOB. Walaubagaimanapun, ini cerita
2009 dan kini 2010.

Tahun ini, IPSUM FC tidak menghantar pasukan dalam kejohanan ini dan pemain2 kami kembali ke pasukan asal masing2 kecuali "BULU" aka wan mael..ahahha...Manje, boy dan amirshah di lamar untuk menyarung jersi pasukan hoki IPG bagi kategori Terbuka lelaki setelah prestasi mereka tahun lepas memberangsangkan. Aku plk kembali ke Team kelas aku selepas belot tahun lepas.

Kejohanan edisi kali ini menampilkan kelainan berbanding edisi sebelumnya kerana pada tahun ini penganjur telah menambah satu kategori iaitu Kategori TERBUKA lelaki yang menampilkan pemain-pemain dari luar IPG seperti IPG Kampus Kota Bharu, IPG Kampus Dato' Razali Ismail, TUDM, Unisza dan banyak lagi.

Tahun 2009 aku bersama IPSUM FC dan tahun ini aku beraksi bersama MUAliJ Hc ( pismp math sem6). Setelah berpenat lelah seharian, akhirnya MualiJ Hc hanya mampu untuk bergelar "JOhan Tempat ke4"...Syabas buat my teammate yang sungguh-sungguh main semalam. Tahniah juga buat penganjur atas penganjuran yang meriah pada kali ini.

p/s: sama2 kita renungkan...Kera di hutan di susukan anak di rumah mati kelaparan...


jadi coach plk...team ni Johan Wanita







2 comments:

diba said...

wah dh men hoki plak..besh2 cume hati-hati..he

Math Teacher said...

btol tu diba.agk bhaya la hoki ni bile emosi kuasai diri..ahahha